De kerstborrels- en diners zijn achter de rug en bij Sjauf staat de champagne koud om het glas te heffen op een succesvol verlopen jaar. We staan hier te trappelen om met Sjauf in 2019 de hele wereld te veroveren (oke, laten we beginnen met Nederland) maar eerst is het tijd om de balans op te maken. Dit was Sjauf in 2018:
Facts & figures
Laten we beginnen met de motor die Sjauf draaiende houdt. Dat zijn natuurlijk onze Sjaufs en onze klanten. In 2018 hebben we maar liefst 100 nieuwe drivers en 4.250 nieuwe klanten mogen verwelkomen. Daarnaast hebben we een grote verandering in onze app doorgevoerd met de introductie van de price range en de toevoeging van de Gavin dekking. Hierdoor hebben we steeds meer klanten kunnen voorzien van een rit en is onze service rate gestegen van 28% naar 85%.
Ook op kantoor wordt het steeds gezelliger. Een jaar geleden werkten we nog met vijf fulltimers en vier parttimers. Nu, een jaar later, werken we inmiddels met dertien fulltimers en zeven parttimers en hier zal het zeker niet bij blijven. Neem een kijkje op onze vacaturepagina en wie weet ben jij de perfecte toevoeging aan ons bescheiden sterrenensemble.
Voor wie ons volgt op de social media-kanalen zal dit geen nieuws meer zijn maar in het najaar zijn we ook begonnen met een nieuwe marketingstrategie. Zo hebben we een nieuw logo en huisstijl ontwikkeld en hebben we een nieuwe slogan met ‘We Komen Je Halen.’ Daarnaast houden we onze klanten beter op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Sjauf via onze Facebook en Instagram kanalen en hebben we social ID’s toegevoegd aan onze app waardoor klanten nu via hun Facebook en Google profielen kunnen inloggen. Maar liefst 30% van onze nieuwe users maakt hier gebruik van.